Znamení zvěrokruhu Střelec Štír Váhy Panna Lev Kozoroh Vodnář Ryby Beran Býk Blíženci Rak POLSKI FRANCAIS DEUTSCH ENGLISH ČESKY VSTUPENKY TÝDEN ZÍTRA DNES KALENDÁŘ PRODEJNY NÁPOVĚDA REKLAMA ZPRÁVY ENCYKLOPEDIE
Návrat na hlavní stranu
Sobota 06. června 2020 (18:14 hodin)

Dnešní znamení zvěrokruhu: Blíženci
Norbert - blahopřejeme !
Z kalendáře zvířat: Snupy

Fulltext
NÁŠ TIP: Nastavte si Kalendář jako výchozí domovskou stránku.

Na Valovu skálu.......

Autobusem MHD z autobusového nádraží jedem směrem do Jasenic, zastávka - Kovárna.
Přejdeme na starou cestu ( při pohledu od města vlevo) a po cca 100 m odbočíme vlevo a pokračujeme po cestě údolím zvaným Skalník mezi rodinými domky.
Po pravé straně údolí se po cca 2 km otevře pohled na skalní útvar Valova skála (550). Můžeme dojít až k sanému úpatí skály, která je částečně skryta v lese.
Po prozkoumání skálního útvaru se můžeme dále vydat cestou k části zvané U Kovářů. Od bodu našeho vystoupení z autobusu jsme nyní ušli cca 3 km.
Přicházíme na modrou značku, odbočíme vlevo,cesta mírně klesá a střídavěš vede otevřeným terénem.Po vyjití z lesa nad Vsetínem cesta prudce klesá ke hvězdárně.
Sejdeme k zámku a po té ulicí Palackého (nad námi dva evangelické kostely) a býv. budovy Občanské záložny(sgrafita Mikoláše Alše) až na kruhový objezd na kterém můžeme zvolit svůj další směr.

Velmi pohodový půldenní výlet po nejbližším okolí.

LOKALIZACE

Typ záznamu: Výlet
AKTUALIZACE: Otakar HOŠEK (Informační centrum Vsetín) org. 164, 31.03.2007 v 10:41 hodin